söndag 25 april 2010

Svenska mästare 2010

HV71 Svenska Mästare 2010!!
Osch devon kaar...







Härligt!!

Snygg jobbat, det var ju så spännande o jag tror jag var mer fastklistrad framför tv´n än övriga i familjen...








Firar med tårta på jobbet i morgon! Det var ju minst ett år sedan jag gjorde tårta, men i dag ville jag övervinna min rädsla... Var tvungen o se om det fortfarande fanns där ;-) Har glömt alla tips o trix, men det gick vägen!

Tårtan är fylld med After Eight-mousse o päronmousse. Täckt med sp med vit choklad. Dekorationer gjorde i flowerpaste o penslade med glitter o GULD så klart!!




Har haft en mysig dag hos syrran, kvalité verkligen! Här hemma har det pysslats med fönsterbyte hela helgen. Nu är det slutfört o i veckan kommer putskillarna! Skall bli spännande.

Tack Svärfar för ovärderlig hjälp!!





Ha en bra vecka!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Haha, den här gången var jag smartare ! Så fort du sa att det var överraskning på gång på jobbet så kom jag på att jag skulle kolla i din blogg, och se, där fanns svaret. Gissa om jag ser fram emot förmiddagskaffet ?! Smakar de lika fint som de ser ut så blir det succé ! Kram till Sveriges sötaste konditor !

Anonym sa...

Älsk!

Du är grym på tårtor trots tårträdslan, superfin!
Antar att den var mer än välkommen på jobbet, göttegresar!

Tack för en fab eftermiddag med dej o barnen, finns inget bättre. Älskar dej!

//sis