söndag 26 februari 2012

Kolafrosting på maffig chokladcuppis

God kväll!!

Hoppas att Ni haft en mysig o solig dag!! Jag har haft en härligt god dag o är laddad inför ny vecka (eller hur...)!

Nu kommer receptet på den supersmarriga kolafrostingen - kan inte annat än bara älska!! Jag gjorde dubbel sats o det räckte till mina 20 cuppisar.


Kolafrosting!

100 g mjukt smör
2 dl florsocker
2 msk kolasås

Vispa smöret tills det är mjukt. Blanda ner o vispa i lite florsocker i taget. Blanda ner kolasås o vispa tills du fått en mjuk frosting. Spritsa på dina cuppisar!!

Jag hade lila pastafärg till mina, då jag vet att tjejerna gillar det!!

Cuppisreceptet är detsamma som jag använde Här!!


Kramen o ett bra slut på veckan till Er!!

1 kommentar:

Loppan flyttar västerut... sa...

Ser gott ut, eller låter gott, kolafrosting.
Hr snöat in på kolsmak helt plöstligt, gissar att det är i brist på lakrits.

Hoppas du mår bra fining, räknar ner....