lördag 31 mars 2012

Mina äventyr & Ditt skafferi!

Jag brukar allt som oftast få med mig min familj på små äventyr. Denna gång hamnade vi i Källebäcken, strax utanför Habo på Ditt skafferi!!
En underbar miljö ute på landet, en liten mysig butik med allt man kan behöva för att baka nåt lite extra. Det finns många fina ting o formar, som gärna hade fått följa med mig hem! Jag vet att många av Er bor långt bort, men har ni vägarna förbi så kontakta Anette via hennes sida, så kanske ni kan få kika in annan tid!!

     
 Pärlor jag fick användning av vid Alfreds dop.





Kika på Blogg och Anettes webbutik !!

Öppet Torsdagar kl:16-19 o Söndagar kl:12-17

Kram o en trevlig lördag till Er!!


...jag lämnar bloggandet för ett par dagar för att njta av snö...

2 kommentarer:

Veropenn sa...

Har kollat hennes sida ett flertal gånger, nu ska jag bara försöka ta mig dit ngngång oxå. kan tänka mig att du hitta massa fina saker:)
Trevlig helg i snön, här har den redan försvunnit och hoppas att det var den sista tills det blir vinter.
//v

Annett sa...

Tack! Har ni tid i påsk så finns det lite äggjakt och tipspromenad också.... Välkomna!