onsdag 11 juli 2012

Finfina sugrör och Cocoa Float

Ohoj, vad kul!! Jag fick ett fint paket i brevlådan häromdagen!! Finfina sugrör o söta små tvålar från Ditt Skafferiet, som jag tidigare tipsat Er om. Vill verkligen rekommendera Er ett besök till denna mysiga lilla butik. perfekt nu i semestertider, då man kan vara lite mer galen o flexibel o åka runt ;-)
Jag ville så gärna prova mina sugrör (som barnen för övrigt blev galet förälskade i...) o valde att bjuda familjen på Cocoa Float! Fantastiska goda o galna drink eller glass eller... vad det nu kan kallas! Prova!!




 Ett glas fyllt med kall Coca Cola, lägg sedan i en kula med gammeldags vaniljglass i glaset o vips så var det klart!! Nä hua, jag vill inte prova hörde jag här hemma... Men oj, det var uppskattat!!

Jag spritsade lite grädde uppepå o strödde lite goda o färgglada chokladdroppar.


Smaklig drink!!

Stora Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

Smarrigt! Hoppas ni har en skön resa? Kram Linda B