onsdag 25 juli 2012

Sommarcafé på Bashult! Laddar med Midnattskakor, Citron & kardemummabullar & så mycket mer...

Hej igen!! Nu har jag landat igen... landat efter ett par sköna semesterveckor. Dags för arbete igen o tokbak!! Jag Älskar att tokbaka, mängden av recept som flödar, bakpulver som ryker o den härliga bakdoft som sprider sig ;-)


Jag vill börja med att Tacka Alla som skickat fina mail, skrivit härliga kommentarer o alla som följer mig på alla dessa roliga projekt!! Ber om Ursäkt för att jag ännu inte hunnit besvara, uppmärksamma Era kommentarer - det kommer, jag lovar ;-) Jag lever fortfarande på lyckan över mina två första dagar på Bashult, tänk vad roligt jag hade!! Tidningen JP var på besök...





Denna vecka innebär som sagt en hel del förberedelser, samtidigt som jag nu börjat jobba igen. Jag hoppas att jag även skall hinna med lite sköna sommarkvällar!!

Men... Dags för Sommarcafé på Bashults gård igen! Ni är hjärtligt välkomna Lördag 28 juli mellan kl:11-15. Det kommer att bjudas på mycket nya recept denna gång, men favoriterna Citron o kardemummabullar kommer att få följa med. Alla recept kommer så småningom att finnas med på bloggen. Jag har bakat småkakor, madelenekakor o ja... Ni får se!!

Vägbeskrivning till Bashults gård:
Kör Nässjövägen mot Nässjö, sväng av mot Rogberga o kör sedan mot Barnarp i ca 4 km.
 
Jag har ännu inte bestämt ev fler datum för café... men håller Er uppdaterade här!
 
 
Hoppas Ni får en skön onsdag o att Vi ses på lördag!!
 
Stor o varm kram!

Inga kommentarer: