tisdag 9 november 2010

Härliga chokladiga grädde!!

Jag har fått tipset om att anmäla mig som testpilot för Arlas nya smaksatta grädde. Det vill jag ju absolut anmäla mig till...


Så smart med smaksatt grädde o tänk vad mycket man kan använda den till. Gott att göra en syrlig citronpaj o servera med jordgubbsgrädde, lätt blir det ju oxå att göra egen glass eller bara att göra en cupcake garnerad med en klick chokladgrädde!


Grädden finns smaksatt med choklad eller jordgubb. Bara att vispa upp som vanligt grädde.


Jag tänker mig...
Jo, Tryfflar vill jag testa att göra på grädden smaksatt med choklad. Tror att det bli riktigt chokladigt o härligt! Det måste ju bli den ultimata chokladsmaken, eller hur??






Klicka Dig vidare via länken nedan och anmäl Dig Du oxå!!

http://smartsontestpilot.se/arla-smaksatt-vispgradde/bli-testpilot/









1 kommentar:

bagerskan sa...

Måste jag testa!
Du har väl inte missat  Bakbloggskartan
Kram Karin