lördag 16 april 2011

Forsätt rulla...


Här kommer ytterligare en variant på det goda man kan göra med sin tryffel o frosting...

Tänk, det är rätt ofta man får en del smet över... Försök tänk ett steg längre o se vad man kan göra med det som finns kvar. Jag har ju tidigare gjort makroner o fyllt med Vit choklad o limeganache samt med passionsfruktstryffel - o det som blev kvar har jag nu rullat till tryfflar!!


Att våga prova kan ju innebära att man hittar fantastiska kombinationer o så kul det är när man kommit på en egen variant.



Som man oxå kan ana har jag färgat min chokladtryffel med grönt...


... och med lite gult!



Mina vita choklad o limetryfflar har jag rullat i hackade pistagenötter o passionstryffel har jag rullat i florsocker (enklaste varianten...)


Kram!!

4 kommentarer:

Pernilla -Bli min jäst sa...

Helt rätt, det är kul att våga prova nåt nytt!
Tycker det låter fantastiskt gott det här och vackra blev de :)

Cupcakesfluffan sa...

Låter gott det där med :-)

Linda sa...

Tusen tack Ni båda!!

Jenny- Matlust sa...

Ser super goda ut!