måndag 31 oktober 2011

Nervös, otålig o förväntansfull!!

Väskan är packad, barnen på väg på egna äventyr o med förväntan (o lite rädsla...) lämnar jag nu kyla o stress ett par veckor för min stora resa till Syster i USA!!

Jag har lovat att ge lite livstecken, så det kommer säkert Här. Kanske kikar jag in även här o lämnar lite uppdatering, annars ses vi om några veckor!!

Passa på att samla lite frågor o funderingar om Ni vill, så har jag nåt att bita i när jag kommer tillbaks ;-)






Ha det så fint alla fina, så hörs vi snart igen!


2 kommentarer:

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

åh, ha det helt fantastiskt, det kommer säkert bli toppen <3 Jag hade gärna åkt med dig!

Anonym sa...

Åh vad tiden går fort är det redan nu du åker! Ha fantastiska veckor och hälsa syster.
kram Anna G