fredag 22 juli 2011

Kladdkaka med Daim

Jag har i dag bakat Kladdkaka med Daim. Ett recept från arla.se!!
Jag har gjort det på uppdrag från Klikki. Ni vet ju att jag Älskar uppdrag, projekt o att baka såklart...


Oh, Vet Ni - Jag Älskar denna kladdkaka!!





På Arlas hemsida finns det flera olika recept på kladdkaka!!





Toppen eller Botten?
Ja, vad tyckte Vi om receptet på Kladdkaka med Daim?

Man tror ju att kladdkaka är kladdkaka, inte mer än så... Men så är det inte!! Står hela storfamiljen o närmaste gröper kladdkakan direkt ur formen, då har man lyckats o hittat ett gott recept!!

Detta recept på kladdkaka blev en snackis. Jag fick skicka med min syster en sista lilla bit i plastpåse till en vän, för att hon skulle få smaka. Avundsjukan spred sig - fick Du smaka, åh fick du sista biten??

Nä, det är inte en vanlig kladdkaka... Daimen i gör att den blir Ultimat! Segt o gott på sina ställen, knäckigt o smarrigt på andra! Kladdkakan är busenkel att göra!

Att den är kladdig, är det ingen tvekan om. God chokladig o härlig smak!

Så oavsett hur man äter denna kladdkaka (allt är tillåtet), är den gudomlig, smarrig o faktiskt det enda man behöver!!



Smasklig spis!!







1 kommentar:

Cupcakesfluffan sa...

Kan tänka mig att det blev kanongott med tanke på att det är daim :-)