fredag 4 mars 2011

Fredag & vaniljsemla!

I dag har jag o tejerna egen fredagsmys!! Fikade lite på eftermiddagen med goda vaniljsemlor... Det är enligt samma grundrecept jag gjorde häromdagen, men med vaniljkräm i som fyllning o jag har spritsat vaniljgrädde uppepå...




Barnen är ju inte så förtjusta i mandelmassa som fyllning, men nu när jag lagt vaniljkräm i dem så blev det jubel, - Snälla mamma gör dom snart igen!!
Jag har gjort en vanlig marsansås o klickat i. I min vaniljgrädde har jag marsansås blandat med vispad grädde. Enkelt va??
Pudra florsocker över såklart!!
Fin helg till Er alla söta!!

3 kommentarer:

Loppan flyttar västerut... sa...

Åå ser hysteriskt goda ut!
Puss

Linda sa...

Jo det var dem!! Barnen blev helt galna ;-)

Kram SIS!!

Cupcakesfluffan sa...

Ser supersmarrigt ut :-)