torsdag 23 december 2010

Min älskade mamma...

Min älskade mamma är i himlen sen många år tillbaks. Julen har därför de senaste inte känns så roligt o inte heller så lätt. Nu har jag egna barn o försöker för deras skull göra så mysigt som möjligt. Jag har bestämt mig för att börja gilla julen igen. Tiden kring jul är ju rätt mysig med alla ljus, snö, allt pysslande o mys!!







Mamma gjorde alltid denna fudge när hon var med. De är enkla att göra o blir väldigt goda. Man använder marsmallows vilket känns lite annorlunda.



Jag valde i år att göra fudgen med lite Doolies i sitäller för kaffe som det egentligen skall vara.



I morgon åker vi till mamma o tänder ljus för att sedan åka till pappa o äta god lunch. Kvällen firar vi sedan allihop tillsamman med bästa syster o familj!!

Tyvärr försvann recept i väg under allt julstök, men jag skall väl hitta det igen hoppas jag. Återkommer med receptet...


Och faktiskt borde man göra mer godis året om ;-)



EN GOD JUL!!

KRAM

Inga kommentarer: