söndag 30 januari 2011

Helt vanlig lördag...

Ja, då var den svåraste dagen förbi... Sade hej då till syster med familj i går som flyttar till USA för ett par år. De kommer ju såklart får en fantastisk tid, men mycket som kan kännas svårt o jobbigt oxå. Här hemma är det ju i dag en helt vanlig lördag, men Vi ser fram emot vår o när sommaren är här då packar vi våra väskor o åker o hälsar på.
Jag älskar min syster Väldigt mycket o innerligt, men vi kommer snart att ses i gen!

Barnens farmor var här på fika i dag o vad trixar man i hop snabbt?? Enkla muffins med en klick vispad grädde på. Jag har pudrat florsocker med jordgubbssmak uppe på o några fina rosa o vita kulor. Det finns enkla medel att Piffa upp bakverken med...

Funderar på om jag skall bygga en Amerikans liten flik där jag kan samla recept med detta tema. Jag hoppas syster kan komma med en del tips o trix.... Ja får fundera vidare på det!

Förutom mitt lilla ryggskott i veckan, skall jag även operera mitt öga i veckan, så jag är inte säker på att det blir så mycket bakat av....Men lite tips o trix skall jag absolut lägga in!

Ha en fortsatt skön söndag!!

Kramen

Inga kommentarer: