söndag 30 januari 2011

Testpilot!

Jag har i dag ansökt om nya uppdrag som testpilot hos Smartsson. Dags att prova Dr. Oetkers Pizza Tradizionale.
Vi har här hemma blivit förtjusta i Oetkers andra pizzor Funghi o Salame - Ljuvligt goda o även barnen gillar dem, så vi håller tummarna o hoppas att vi får vara med i nästa testpatrull. Även om det bakas o lagas mycket mat här hemma är barnen väldigt sugna på köpt pizza i bland. Smidigt o enkelt!!

Nu håller vi tummarna o ser hur det går. Anmäl ditt intresse du med!!


Kolla in klippet på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=duXjBiSglaM


Anmäl ditt intresse:

6 kommentarer:

Cupcakesfluffan sa...

Det har jag med gjort :-), hoppas vi kommer med

Pernilla -Bli min jäst sa...

Jag har också anmält mig, nu är det bara att hålla tummarna :)
Hittade hit till din fina blogg för första gången idag! Tycker du har gjort massor av smarriga och jättefina saker! Sätter en länk på min blogg så jag hittar hit igen :)

Ester sa...

Grattis! Du har vunnit första pris i tävlingen om fina papperspåsar och hjärtan! Vi fastnade för att du var lite galen i påsar och att du gillar att ge bort gåvor i dem! :-) Maila din adress till esterbakar@gmail.com så kommer vinsten på posten! /Ester bakar & Kyra handkraft

Linda sa...

Jippe!!! Vad glad jag blir Ester!!!!!

Pernilla - Tack vad snällt skrivet!! Skall genast rusa in hos dig ;-) Kul när man hela tiden hittar nya bloggar att mysa omkring i!

Cupcakesfluffan - japp nu håller vi tummar o tår!!

Hoppas att Vi kommer med!!

Ha en bra dag!!

Kram Linda

MMCake Design sa...

Lycka till tjejer, har dem gjort en inlägg i era bloggar, undrar jag eftersom jag blev förvånad när jag såg det hos mig. I alla fal fich man välja själv om man godkänner det.

På grund av Sacher tårta, bilden är original från Sacher Hotel från Viena och brevid stor en bild med kvitto så man får se hur mycket det kostar

Linda sa...

Ahaaa fint o smarrigt såg det ut att vara ialla fall ;-)

Jag var ju testpilot för ett tag sedan för grädde, så jag tror väl inte på turen denna gång. Men då fick jag inget inlägg... Spännande !!!