tisdag 30 mars 2010

Glad, Mysig o Solig Påsk...


Har nu sumpat fina kort på minneskortet i kameran, men vad gör man inte för kycklingarna? Kanske skall lära Mig att tömma kameran mer regelbundet, istället för att radera kort jag tror (!) jag överfört till datorn!

Tänkte lite traditionellt bjuda på påskfika på jobbet i morgon. Har gjort minicuppisar (synd att formarna släpper från cuppisen när den stått i frysen...) ;-(

Har dekorerat med kristyr o med egna kycklingar o en Tupp så klart! (undras vem som tar den på jobbet...)










Glad Påsk alla söta, Var rädda om Er i Blåkulla!! Åker mot härliga fjällen o mot härligt mys!

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mimmi sa...

Härligt Linda!

Jag har längtat efter dom där muffinsen hela dagen nu på jobbet :)

Marina sa...

Dom ser underbara ut och smakar också underbart ! Glömde nog att tacka för dem ! Jag skäms ! Men nu och här kommer tacket. Tack, fantastiska Linda, för att du förgyller våra dagar på jobbet med härliga bakverk och såklart med hela dig. Ha nu en härlig vecka i fjällen. Krama Åsa från mig ! Kram !